چه انگشتری برای مرد خوبه؟

چه انگشتری برای مرد مناسبه؟ بهترین انگشتر مردانه معمولا به این پاسخ منتهی می‌شه که بهترین نگین انگشتر برای انگشتر مردانه کدام است؟

در بازار طلاوجواهر انگشترهای مختلف با نگین‌های زیادی پیدا می‌شه که هرکدام از نظر کاربرد و خاصیت و ظاهر کاربردهای خاص خودش رو داره.
اگه از دیدگاه مذهبی بخوایم بررسی کنیم نگین‌های عقیق و فیروزه که در ایران همواره مرسوم بوده، خیلی پسندیده بحساب میاد و خواص خوبی داره.
طبق باورها استفاده از سنگ‌ها برای انگشتر زنانه یا مردانه خواصی بهمراه دارد برای مثال سنگ عقیق روی انگشتر مردانه باعث دفع بدی‌ها میشه، دفع انرژی منفی و برآورده شدن حاجت از کاربردهای دیگه‌ای هست که برای انگشتر مردانه گفته شده.

فواید پوشیدن انگشتر برای مردان چیست؟

  • پوشیدن انگشتر مردانه برای مرد در انگشت انگشتری او(انگشت چهارم) چه دست راست، چه دست چپ باعث حذف انرژی اضافی در گردش خودن می شود و به بهبود جریان خونی در بدن کمک می کند.
  • توصیه می‌گردد که به طور مداوم یک حلقه‌ نقره را بر روی انگشت کوچک دست چپ بپوشید تا به بهبود ضربان قلب شما کمک کند.

چه انگشتری برای مرد مناسبه؟ بهترین انگشتر مردانه معمولا به این پاسخ منتهی می‌شه که بهترین نگین انگشتر برای انگشتر مردانه کدام است؟

در بازار طلاوجواهر انگشترهای مختلف با نگین‌های زیادی پیدا می‌شه که هرکدام از نظر کاربرد و خاصیت و ظاهر کاربردهای خاص خودش رو داره.
اگه از دیدگاه مذهبی بخوایم بررسی کنیم نگین‌های عقیق و فیروزه که در ایران همواره مرسوم بوده، خیلی پسندیده بحساب میاد و خواص خوبی داره.
طبق باورها استفاده از سنگ‌ها برای انگشتر زنانه یا مردانه خواصی بهمراه دارد؛ از جمله:
سنگ عقیق: سنگ عقیق روی انگشتر مردانه باعث دفع بدی‌ها میشه، دفع انرژی منفی و برآورده شدن حاجت از کاربردهای دیگه‌ای هست که برای انگشتر مردانه گفته شده.

راهنمای انتخاب انگشتر مردانه برای هدیه

یکی از هدایای جذاب برای آقایان، انگشتر مردانه نقره یا طلا است که در چند سال اخیر بیشتر رایج شده است. انگشتر مردانه می تواند به عناون یک اکسسوری، به استایل شما کمک کند و با توجه به سن و استایل مرد، می توانید بهترین گزینه ممکن برای هدیه دادن را انتخاب کنید.

انگشتر مردانه یکی از بهترین اکسسوری های مردانه است که آقایان می توانند از آن استفاده کنند که بر اساس سنگ به موارد زیر دسته بندی می شود:

  • انگشتر مردانه نقره
  • انگشتر مردانه سنگی
  • انگشتر مردانه عقیق
  • انگشتر مردانه فیروزه
  • انگشتر مردانه کهربا

نکات مهم هنگام خرید انگشتر مردانه

عیار انگشتر مردانه

اگر بدنبال خرید انگشتر مردانه طلا باشید، بهترین عیار همان عیار 18 یا 725 است(مطالع بیشتر: “عیار طلا چیست؟“). برای خرید انگشتر نقره مردانه نیز همان عیار استاندارد نقره را در نظر می گیریم، یعنی عیار 925 یا 92.5 که خالص ترین انگشتر نقره بحساب می آید.

تیپ و استایل انگشتر

اگرچه انگشتر مردانه تنوع انگشتر طلای زنانه را ندارد، اما باز هم مدل های مختلفی در بازار پیدا می شود که هر کدام برای سلیقه های متفاوت طراحی شده است. انگشتر های مردانه مختلفی برای سلیقه های متفاوت تولید و طراحی شده اند و نمیتوان انتظار داشت همه افراد بتوانند با تمام انگشترها ارتباط برقرار کنند.

برای مثال انگشترهای مردانه در انواع سبک های مجلسی، مذهبی و کلاسیک ساخته می شوند و در فلزات گوناگون از جمله طلا و نقره که هر کدام با یکدیگر تفاوت اساسی دارد.

رکاب انگشتر

رکاب های انگشتر مردانه تفاوت های زیادی با یکدیگر دارد، از رکاب ساده گرفته تا رکاب های انگشترهای نقره حکاکی شده. اگر بدنبال انگشتر مردانه برای خود هستید، مدل های مختلف را ببینید و سپس اقدام به خرید کنید. اما اگر برای هدیه دادن بدنبال خرید انگشتر مردانه هستید، سلیقه شخص مورد نظر را بخوبی شناسایی کنید، چراکه انگشترهای مردانه انواع رکاب ها با انواع نقش ها را دارد. برای مثال اگر طرف مقابل مذهبی است، می توانید از انگشترهای مردانه نقره با طرح هایی بر روی رکاب و نوشته های آیات و دعا بر روی سنگ استفاده کنید.

سایز انگشتر

اندازه انگشتر یکی از مهم ترین مواردی است که برای خرید انگشتر باید در نظر گرفت. اگر بدنبال خرید اینترنتی انگشتر مردانه هستید، بهتر است قبل از اقدام با توجه به راهنمای اندازه گیری اندازه انگشتر که در سایت تخصصی انگشتر طلای طلاپین قرار داده ایم، اندازه انگشت خود را مشخص کنید و سپس اقدام به خرید نمائید.

برای اندازه گیری انگشت خود بهتر است زمان های خاصی را در نظر بگیرید. مناسب ترین زمان برای بدست آوردن سایز انگشت بعد از ظهر و زمانی که دست ها گرم هستند، معمولا در هوای سرد و صبح زود اندازه انگشت ها کوچک تر است. سعی کنید ۲ یا ۳ بار سایز را محاسبه کنید و اگر سایزهای میانی را بدست آوردید سایز بزرگتر را سفارش دهید.

نگین

نگین انگشتر مردانه با مواد مختلفی ساخته می شود از سنگ عقیق تا سنگ های فیروزه و حتی انگشترهای مردانه بدون نگین هم طرفداران خاص خود را دارند. نگین های مختلفی در بازار وجود دارند که برای انتخاب آن ها باید به کیفیت، خواص درمانی و سلیقه تان توجه کنید.

قیمت انگشتر مردانه

قیمت انگشتر مردانه با توجه به کیفیت ساخت آن مشخص می شود. مواردی که در قمیت انگشتر مردانه موثر است وزن فلزی که انگشتر از آن ساخته شده است و سنگ یا نگینی که در انگشتر بکار رفته است، می باشد. بجز این موارد اجرت سازنده و سودی که فروشنده نیز از شما درخواست می کند بر قیمت کلی انگشتر افزوده می گردد.

انواع مدل های انگشتر طلای مردانه و انگشتر مردانه نقره

 

انگشتر طلای مردانه تک نگین مشکی طلاپین

انگشتر طلای مردانه کارتیه طلاپین

انگشتر طلای مردانه با عقیق یمن طلاپین

انگشتر طلای مردانه ساده شیک طلاپین

انگشتر طلای مردانه با سنگ فیروزه نیشابور طلاپین

انگشتر نقره مردانه سنگ کبود آبی طلاپین

انگشتر نقره مردانه تمام نقره بدون نگین طلاپین

انگشتر نقره مردانه با نگین عقیق طلاپین

انگشتر مردانه با نگین فیروزه طلاپین

انگشتر نقره مردانه با نگین سیاه بلواستون طلاپین

TalaPin | طلاپین

Recent Posts

حداقل مقدار وزن خرید طلای آب شده چقدر است؟

حداقل مقدار وزن خرید طلای آب شده برای سرمایه گذاری چقدر است؟ طلای آب شده…

4 ماه ago

طلا یا بیت کوین؛ کدام یک برای سرمایه گذاری بهتر است؟

طلا یا بیت کوین بخریم‌؟ کدام یک برای سرمایه گذاری بهتر است؟‌ امنیت کدام بازار…

4 ماه ago

بهترین نوع سرمایه گذاری در طلا با پول کم

سرمایه گذاری در طلا با پول کم در ایران ممکن است؟‌ چطور با ۱۰ میلیون…

4 ماه ago

دلیل تفاوت قیمت خرید و فروش طلای آب شده چیست؟

تفاوت قیمت خرید و فروش طلای آب شده در خرید طلای آب شده همیشه سوال…

4 ماه ago

آیا خرید طلا سرمایه گذاری خوبی است؟ 7 دلیل برای سرمایه گذاری در طلا

طلا سرمایه گذاری خوبی است؟ مردم به دلایل زیادی سرمایه گذاری می کنند، عده ای…

4 ماه ago

نکات خرید طلا | چگونه در خرید طلا گول نخوریم؟ کلک های طلافروشان

نکات خرید طلا چیست؟‌ آيا بیشترین کلک های طلافروشان را می دانید؟‌خرید طلای زینتی و…

4 ماه ago